Virksomhedens navn: Parykhuset

CVR-nummer: 15852380

Telefonnummer: 66140706

E-mail: info@www.parykhuset.dk

Web-adresse: www.parykhuset.dk

Adresse: Vesterbro 7, 5000 Odense C

 

Behandling af personlige oplysninger

Ved bestilling af en varer på Parykhusets webshop skal vi have kendskab til navn og adresse mm. Navn, adresse og e-mailadresse bliver gemt i vores sikre kundekartotek, som kun medarbejdere har adgang til.  Parykhuset er godkendt af datatilsynet. Samtlige kundeoplysninger behandles fortroligt og videregives eller videresælges ikke til tredjemand. Oplysninger vil kun blive brugt som nyhedsbrev, såfremt vedkommende udtrykkeligt har accepteret dette. Du kan til hver en tid blive slettet fra kundekartoteket ved at give os en skriftlig besked pr. e-mail eller brev.

 

Betaling

Parykhuset modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mestrocard, samt MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Parykhuset bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Parykhuset sender som udgangspunkt alle varer med GLS shopdelevery i GLS pakkeshop. Leveringstiden er 1-4 hverdage. Ved helligdage og weekender eller hvis en varer skal bestilles inden afsending kan der gå op til 10 dage.

Ved levering udenfor Danmarks grænser pålægges ekstra fragt (GLS internationale priser).

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader, eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert vedligeholdelse og betjening. En reklamation over fejl og mangler ved en varer skal senest inden 14 dage fra modtagelse af varer informeres til Parykhuset pr mail, telefonisk eller personlig henvendelse. Varen kan efterfølgende afleveres til reparation, ombytning eller efter aftale med Parykhuset krediteres.

I forbindelse med reklamationssager afholder Parykhuset returneringsomkostninger ved rimeligt omfang. Al reklamation og varereturnering ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leveringer bedes henvendelse rettet til: Parykhuset, Vesterbro 7, 5000 Odense c. ekspeditionen kan fremmes hvis informationer, eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, reg nr. og konto nr. for bankkonto, hvortil refusion kan forgå. vi modtager og sender

ikke pakker pr efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@parykhuset. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Nyhedsbrev:

Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev. Nyhedsbrevet indeholder informationer om virksomheden, tilbud, arrangementer og relevante produkter mm. Nyhedsbrevet modtager du kun, når du har sagt udtrykkeligt ´ja tak´ hertil. Hvis du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbrevet, kan du afmelde dig via www.parykhuset.dk

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@Parykhuset.dk